piątek, 15 lipca 2016

NOMINACJA DO LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Wiki R5er. Do której serdecznie zapraszam. ---> A little bit of love will change your life




1. Dlaczego zdecydowaliście się na taką tematykę bloga.

Miałam pomysł na bloga, a lubiłam czytać ff, więc pomyślałam, że fajnie będzie napisać o Rossie.



2. Wolicie pobierać muzykę z internetu (MP3) czy kupować płyty (CD)?

Zależy. Jeśli są to moi idole to kupuję płytę, ale też pobieram z internetu. Ale jeśli są to muzycy, których po prostu lubię słuchać, ale nie jestem fanką, raczej pobieram z internetu.


3. Wolicie oglądać filmy w kinie czy w domu?

Bardzo lubię oglądać filmy w kinie może nawet bardziej niż w domu, ale chodzenie do kina codziennie stało by się uciążliwe.


4. Bez czego nie jesteście w stanie wyjść z domu?

Chyba bez telefonu i kasy. 


5. Czy macie jakieś fobie?

Tak, strasznie boję się pająków... Kiedy zobaczę jakiegoś, zaraz krzyczę i uciekam...


6. Wolicie papierową wersję książki czy mobilną (np. na tablecie)?

Papierową, ale czytam też na blogu i wattpadzie.


7. Co najbardziej cenisz sobie w ludziach?

Szczerość i lojalność.


8. Czy macie swój wzór do naśladowania (rodzice, przyjaciele, idole)? Jeśli tak to kto?

Parę ich jest, ale czy aż tak się na nich wzoruję to nie wiem.


9. Czy uważacie, że jeśli ktoś jest bogatszy od innych jest lepszy?

Chyba nie, ale to zależy wszystko od człowieka.


10. Co byście zrobili gdybyście wygrali kilka/kilkanaście milionów w totolotka?

Pojechała bym w podróży dookoła świata.


11. Czy jest jakieś miejsce na zardzo byście chcieli zobaczyć?

Hiszpania, Argentyna.




Ja nominuję:

Life is like a labyrinth of feelings and events  events MILKY WAY 


Moje życie KARLEE


A Day without you is like a year without rain  MAR TYNA


ross-badboy-laura-prettygirl LEE270100






Moje pytania:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem?

2. Czy uważasz się za dobrego pisarza? 

3. Jakie tematyki bloga czytujesz? 

4. Lubisz czytać książki?  Jeśli tak, to jakie gatunki? 

5. Co daje ci blogowanie? 

6. Czy publikujesz jeszcze gdzieś opowiadanie? Lepszy wattpad czy blogger?

7. Wiążesz przyszłość z pisaniem? 

8. Co planujesz w przyszłości? 

9. Masz jakieś pasję lub hobby? 

10. Bez czego nie możesz żyć? 

11. Twoje największe marzenie? 














To byłoby wszystko na tyle. Powiem tylko, że do niedzieli wstawię nowy rozdział :) Jeśli macie jakieś pytania dotyczące opowiadania śmiało pytajcie :)


Do napisania :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. :) Odpowiedzi pojawią się już dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno odpowiem na nominację ;) Dzięki, że o mnie pamiętałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt :)

Hej, macie jakieś pytania?
Chcecie czegoś się dowiedzieć?
E-mail:
zakrecona.pozytywnie17@gmail.com