piątek, 7 lipca 2017

Wielki powrót?

Witam wszystkich. Na samym początku chyba powinnam zacząć od przeprosin. Naprawdę bardzo długo mnie nie było i przez cały czas myślałam czy teraz już jest odpowiedni czas, żeby wrócić. Większość mojego czasu, pochłonął też wattpad, ale bardzo chcę doprowadzić tę historię do końca i mam pomysł nad nowym blogiem. Nie będzie to kolejne ff, bo od tego mam wattpada, ale będzie to blog tak trochę o mnie. Pomyślałam, że to co będę tam pisać w pewien sposób mi pomoże. Narazie nie będę zdradzać szczegółów. Wszystkiego dowiedziecie się w swoim czasie :) Chcę tylko napomknąć, że ogromnie tęskniłam za blogiem. Ostatnimi czasy, naprawdę bardzo dużo się dzieję, ale teraz gdy są wakacje i masa czasu wolnego, chcę to nadrobić. Więc nowy rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu, jeśli zdążę poprawić resztę. 

Pozdrawiam was moi kochani bloggerzy :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt :)

Hej, macie jakieś pytania?
Chcecie czegoś się dowiedzieć?
E-mail:
zakrecona.pozytywnie17@gmail.com