niedziela, 10 kwietnia 2016

Notka :)

Witam Was wszystkich serdecznie :)
Bardzo cieszę się, że jest duża aktywność na blogu :)
Ostatnio zaczęłam czytać na wattpadzie i właśnie o tym chcę wam powiedzieć :)

Postanowiłam zacząć pisać na wattpadzie. Oczywiście nie rezygnuje z pisania bloga :)
Będę go dalej prowadzić, tylko z tym, że rozdziały będą dodawane raz w tygodniu.

Moje opowiadanie na wattpadzie, będzie inne niż na blogu. Oczywiście Ross będzie głównym bohaterem z tym, że będę pisać fantastykę :)
Myślę, że to będzie miła odmiana :)
Wprawdzie jeszcze nic nie napisałam, ale zapraszam do obserwacji i Śledzenia na bieżąco, ponieważ prolog pojawi się lada dzień :)

Macie screen do mojego profilu :) 👇+ link


http://my.w.tt/UiNb/oSAhJfDqss?utm_medium=link&utm_campaign=invitefriends&utm_source=android

8 komentarzy:

  1. Uff, masz szczęście... Już myślałam, że wgl nie będziesz pisała bloga...
    Nie mam tam konta, ale specjalnie na twoje opowiadanie założę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest nawet fajny pomysł :)
    Nie mogę się doczekać tego twojego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, nie mam na tym konta....
    Trzeba założyć..

    OdpowiedzUsuń
  4. Załóżyłam sb specjalnie po to żeby coś obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę założyć sobie konto,żeby ciebie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt :)

Hej, macie jakieś pytania?
Chcecie czegoś się dowiedzieć?
E-mail:
zakrecona.pozytywnie17@gmail.com